Prázdninová nabídka

Léto plné výhod







Více informací

Výhody PREmobilu

  • Smlouvy na dobu neurčitou
  • Volné jednotky na volání i SMS
  • 15% sleva
    z paušálu od 3 SIM
  • Volání v PREmobilu zdarma

Více o výhodách

 

Vyberte si svůj tarif PREmobilu

PRE Garant

Hodí se pro ty, kteří nevolají moc často např. děti, prarodiče.
50 minut / SMS

Po vyčerpání volných jednotek:
2 Kč / minuta
1 Kč / SMS
Po aktivaci SIM lze dokoupit datový balíček
90 / měsíc
Objednat

PRE Komfort

Volné jednotky pokrývají potřeby uživatelů, kteří svůj mobil používají k volání a posílání SMS, ale netráví tím dlouhé hodiny denně.
200 minut / SMS
V rámci PREmobilu volání zdarma
Po vyčerpání volných jednotek:
2 Kč / minuta
1 Kč / SMS
Po aktivaci SIM lze dokoupit datový balíček
290 / měsíc
Objednat

PRE Aktiv

Volba pro aktivní uživatele. Když nemáte rádi omezení, tak právě pro Vás je tarif PRE Aktiv.
Neomezeně minut / SMS
+ 500 MB dat
Po vyčerpání volných jednotek:
0 Kč / minuta
0 Kč / SMS
Po aktivaci SIM lze navýšit datový limit
590 / měsíc
Objednat

Kalkulačka nákladů

Odeslání ČVOP

Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele nám zašlete prostřednictvím tohoto formuláře. 

VYPLNIT

Často kladené otázky

Rozbalit vše

Jak získám SIM kartu PREmobil?

Jednoduše, z pohodlí domova přes internet vyplněním objednávkového formuláře. Po zpracování vaší objednávky vám zavolá náš kurýr a domluví si s vámi termín doručení SIM karty a smlouvy.

Také nám můžete zavolat na Zákaznickou linku 738 333 334 a naši operátoři vám pomohou s výběrem nejvhodnějšího tarifu pro vás. SIM kartu a smlouvu vám pak doručíme zdarma kurýrem na dohodnutou adresu. Nechcete volat? Nevadí, stačí, když vyplníte kontaktní formulář a my se vám co nejdřív ozveme.

A pokud chcete vše vyřídit osobně, rádi se vám budeme věnovat na našich Zákaznických centrech. Pokud chcete mít jistotu, že nebudete čekat, domluvte si schůzku.

Je přenesení čísla zdarma?

Přenesení čísla k PREmobilu je zdarma.

Co znamená smlouva na dobu neurčitou?

Na rozdíl od našich konkurentů vás nebudeme nutit do žádných smluv na 2 roky. Naše smlouvy jsou na dobu neurčitou s 3měsíční výpovědní lhůtou, takže je můžete kdykoliv vypovědět. 

Mám jako zákazník PRE nižší ceny?

Jako zákazník PRE máte ceny všech hlasových tarifů snížené o 100 Kč a to každý měsíc, po celou dobu platnosti vaší smlouvy. Podmínky získání této výhody naleznete v Obchodních podmínkách Energo slevy.

Pokud máte 3 a více SIM karet, snížíme vám jako zákazníkovi PRE ceny paušálů ještě o dalších 15%, což je výhoda, kterou ostatní nedostanou. Podmínky získání této výhody naleznete v Obchodních podmínkách Slevy 3+.

Navíc kromě těchto stabilních výhod pro vás připravujeme různé akční nabídky. Ty sice většinou cenu tarifu nesnižují, ale získáváte něco navíc. Například v rámci akce Komfort v síti máte volání mezi PREmobilními čísly zdarma.

Co znamenají položky na faktuře?

Podívejte se do dokumentů ke stažení, kde najdete i vzorovou fakturu s vysvětlivkami. Pokud i potom vám bude něco nejasné, zavolejte nám na naši Zákaznickou linku na čísle 3334 a my vám vše rádi vysvětlíme.
Pokud máte pocit, že jsme vám fakturovali službu, kterou jste nevyužili, nebo byla fakturována v nesprávné výši, zavolejte nám, prosím, na naši Zákaznickou linku na čísle 3334. 

Další dotazy

Vážení zákazníci,

dovolujeme si vás upozornit, že

  • od pátku 29.7. 2016 večer do pondělí 1.8.2016 dopoledne
  • od pátku 12.8.2016 večer do pondělí 15.8.2016 dopoledne
  • od pátku 2.9.2016 večer do pondělí 5.9.2016 dopoledne

proběhnou plánované aktualizace a úpravy systémů. Jde o zásadní a nutnou technologickou změnu, která pomůže zkvalitnit obsluhu zákazníků i zavádění nových služeb.

Vaše stávající služby vč. volání , SMS a dat budou během víkendu fungovat bez omezení. V rámci této odstávky bohužel nebude možné přijímat a realizovat Vaše požadavky (např. aktivace nových služeb, změny, apod.), a to ani přes samoobsluhu PREmobil. Prosíme Vás tedy, abyste si s předstihem aktivovali služby, které chcete během těchto víkendů používat (datové balíčky, hlasová zvýhodnění)  či uskutečnili změny v nastavení svých služeb.

Co to přesně znamená:

  • bude Vám fungovat volání a SMS, a pokud používáte data, tak i data
  • nebude možná žádná administrace služeb, ani aktivace či deaktivace služeb, balíčků a zvýhodnění
  • nebude možné se přihlásit do samoobsluhy PREmobil

Vážení zákazníci, chápeme, že víkendové odstávky Vám můžou způsobit komplikace, ale věříme, že nový systém přinese zlepšení Vaší celkové spokojenosti. Děkujeme za pochopení tohoto nutného kroku a spolupráci.

Váš PREmobil