Často kladené otázky

Jak získám SIM kartu PREmobil?

Jednoduše, z pohodlí domova přes internet vyplněním objednávkového formuláře. Po zpracování vaší objednávky vám zavolá náš kurýr a domluví si s vámi termín doručení SIM karty a smlouvy.

Také nám můžete zavolat na Zákaznickou linku 738 333 334 a naši operátoři vám pomohou s výběrem nejvhodnějšího tarifu pro vás. SIM kartu a smlouvu vám pak doručíme zdarma kurýrem na dohodnutou adresu. Nechcete volat? Nevadí, stačí, když vyplníte kontaktní formulář a my se vám co nejdřív ozveme.

A pokud chcete vše vyřídit osobně, rádi se vám budeme věnovat na našich Zákaznických centrech. Pokud chcete mít jistotu, že nebudete čekat, domluvte si schůzku.

Je přenesení čísla zdarma?

Přenesení čísla k PREmobilu je zdarma.

Co znamená smlouva na dobu neurčitou?

Na rozdíl od našich konkurentů vás nebudeme nutit do žádných smluv na 2 roky. Naše smlouvy jsou na dobu neurčitou s 3měsíční výpovědní lhůtou, takže je můžete kdykoliv vypovědět. 

Mám jako zákazník PRE nižší ceny?

Jako zákazník PRE máte ceny všech hlasových tarifů snížené o 100 Kč a to každý měsíc, po celou dobu platnosti vaší smlouvy. Podmínky získání této výhody naleznete v Obchodních podmínkách Energo slevy.

Pokud máte 3 a více SIM karet, snížíme vám jako zákazníkovi PRE ceny paušálů ještě o dalších 15%, což je výhoda, kterou ostatní nedostanou. Podmínky získání této výhody naleznete v Obchodních podmínkách Slevy 3+.

Navíc kromě těchto stabilních výhod pro vás připravujeme různé akční nabídky. Ty sice většinou cenu tarifu nesnižují, ale získáváte něco navíc. Například v rámci akce Komfort v síti máte volání mezi PREmobilními čísly zdarma.

Co znamenají položky na faktuře?

Podívejte se do dokumentů ke stažení, kde najdete i vzorovou fakturu s vysvětlivkami. Pokud i potom vám bude něco nejasné, zavolejte nám na naši Zákaznickou linku na čísle 3334 a my vám vše rádi vysvětlíme.
Pokud máte pocit, že jsme vám fakturovali službu, kterou jste nevyužili, nebo byla fakturována v nesprávné výši, zavolejte nám, prosím, na naši Zákaznickou linku na čísle 3334. 

Jak vypnout hlášku o volání na číslo jiné značky?

Tuto hlášku vypnete v internetové samoobsluze  Můj PREmobil nebo v hlasové samoobsluze na lince 3334.

Co dělat při ztrátě / krádeži SIM karty?

Při ztrátě / krádeži je za potřebí zablokovat SIM kartu, aby nedošlo k jejímu zneužití. Blokaci můžete provést na lince 738 333 334, k tomu si připravte své komunikační heslo. Svoje telefonní číslo můžete také zablokovat prostřednictvím internetové samoobsluhy Můj PREmobil, pokud jste se do ní již dříve zaregistrovali a znáte své přihlašovací údaje. Blokací SIM karty o své číslo nepřijdete.

Proč mi nefunguje SIM karta s novým telefonním číslem?

Pokud máte nové telefonní číslo, SIM karta by měla být aktivní maximálně do 48 hodin od podpisu smlouvy. Pokud i po 48 hodinách je SIM karta stále neaktivní (tzn. nehlásí se k síti), vyzkoušejte postupně následující kroky:

  • Zkontrolujete, že zadáváte správný PIN, který je uvedený na plastu, z nějž jste SIM kartu vylomili.
  • Vypněte a znovu zapněte váš telefon.
  • Vyjměte a opět vložte SIM kartu do telefonu.
  • Vložte SIM do jiného telefonu. Pokud je v něm funkční, znamená to, že SIM karta je v pořádku a váš telefon je pravděpodobně blokovaný původním operátorem pro SIM karty jiných operátorů.
  • Zkuste ručně vyhledávání sítě/síťového operátora PREmobil.

Pokud jste provedli tyto kroky a SIM karta stále nefunguje, přijďte na naše Zákaznické centrum.  

Proč mi po přenosu k vám nefunguje nová SIM karta?

Pokud přenášíte své stávající telefonní číslo od jiného operátora k PREmobilu, měla by vám nová SIM karta fungovat ode dne, na kterém jsme se s vámi dohodli. Jestliže tomu tak není, vyzkoušejte postupně následující kroky:

  • Zkontrolujete, že zadáváte správný PIN, který je uvedený na plastu, z nějž jste SIM kartu vylomili.
  • Vypněte a znovu zapněte váš telefon.
  • Vyjměte a opět vložte SIM kartu do telefonu.
  • Vložte SIM do jiného telefonu. Pokud je v něm funkční, znamená to, že SIM karta je v pořádku a váš telefon je pravděpodobně blokovaný původním operátorem pro SIM karty jiných operátorů.
  • Zkuste ručně vyhledávání sítě/síťového operátora PREmobil. 

Pokud jste provedli tyto kroky a SIM karta stále nefunguje, zavolejte nám na naši Zákaznickou linku PRE 738 333 334, nebo přijďte na naše Zákaznické centrum.  

Co dělat, když přestala fungovat SIM karta?

Pokud váš telefon doposud fungoval a náhle se nehlásí k síti (neukazuje sloupec síly signálu nebo název sítě), vyzkoušejte postupně následující kroky:

  • Vypněte a znovu zapněte váš telefon.
  • Pokuste se vyhledat síť operátora PREmmobil ručně. 
  • Zkuste, zda SIM karta funguje v jiném telefonu. 

Pokud jste provedli tyto kroky a váš telefon se nemůže stále přihlásit k síti, nebo dokonce hlásí, že není vložena SIM, pak je zřejmě vaše SIM vadná. Přijďte na naše

Zákaznické centrum  a my vám ji okamžitě a zdarma vyměníme za jinou, přičemž vaše telefonní číslo vám samozřejmě zůstane.

Zablokoval jsem si SIM kartu zadáním špatného PIN kódu a potřebuji odemykací kód PUK

Kód PUK najdete na plastovém nosiči karty, z něhož jste vylomili SIM kartu do telefonu. Pokud nemůžete kód PUK najít, kontaktujte naši Zákaznickou linku na čísle 738 333 334, abychom vám ho mohli sdělit, připravte si heslo pro komunikaci, které najdete na smlouvě.

Nemohu se dostat do samoobsluhy

Pokud máte aktivovanou SIM kartu, a přesto se vám nedaří zaregistrovat nebo přihlásit (ani s možností zaslání jednorázového hesla na váš telefon), kontaktujte naši Zákaznickou linku na čísle 3334.
Internetová samoobsluha Můj PREmobil je funkční do 24 hodin od aktivace SIM karty.

Potřebuji zablokovat prémiové SMS zprávy

Pro zablokování prémiových služeb volejte naši Zákaznickou linku na čísle 3334. Je možné zablokovat zvlášť jak prémiové zprávy, tak SMS jízdenky.

Potřebuji zablokovat mezinárodní hovory

Mezinárodní hovory si můžete zablokovat ve svém telefonu. Na úrovni operátora službu neposkytujeme.

Chci vědět, jestli volám na číslo, které je u PREmobilu

Na odkazu  https://samoobsluha.premobil.cz/kam-volam zjistíte, zda je číslo (123456789) provozováno v síti PREmobil.

Co se stane, když vyčerpám svůj datový limit (FUP)?

Po vyčerpání datového limitu vám mobilní data nepřerušíme, pouze vám klesne jejich rychlost na 32/16 kbps, což je rychlost, se kterou si stále můžete přečíst své maily, nebo získat užitečné informace např. o jízdních řádech.

Jak se vrátit zpět na plnou rychlost připojení při vyčerpání datového limitu?

U měsíčních datových balíčků si můžete navýšit datový limit, a to v internetové samoobsluze Můj PREmobil. Konkrétní výše navýšení a její cena pro jednotlivé balíčky (včetně tarifu PRE Aktiv) je uvedena v Ceníku služeb.

Jak zjistím aktuální výši čerpání dat?

Aktuální informace o čerpání vašeho datového balíčku najdete v internetové samoobsluze Můj PREmobil. Kromě toho vás budeme informovat SMS zprávou při vyčerpání 80 % datového limitu. Stejně tak vám přijde SMS při celkovém vyčerpání datového limitu.

Potřebuji pro MMS datové připojení?

Pro to, abyste mohli odesílat a přijímat MMS musíte mít ve svém telefonu zapnutá mobilní data, přestože MMS data z vašeho datového balíčku nečerpají. Pokud nemáte aktivovaný datový balíček, může dojít k aktivaci režimu čerpání dat PRE Data den z důvodu, že váš telefon má umožněné datové operace na pozadí, jako jsou aktualizace systému, aplikací, či synchronizace dat. Abyste se vyhnuli nechtěným platbám za data, doporučujeme zakoupit si datový balíček nebo nastavit váš telefon tak, aby tyto operace na pozadí neprováděl.

Kdo řeší případné spory?

Řešení sporů je upraveno v článku 11. Zvláštní ustanovení, Všeobecných podmínek PREmobil.

O sporech mezi Zákazníkem a Operátorem rozhoduje soud, přičemž v některých případech je dána
i pravomoc Českému telekomunikačnímu úřadu.

Účastníci, kteří uzavřeli Smlouvu v postavení spotřebitele, mohou v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, řešit spory vyplývající ze Smlouvy i mimosoudně, a to v případě sporu týkajícího se služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz), v případě sporu týkajícího se poskytování finančních služeb u Finančního arbitra (www.finarbitr.cz)
a v případě ostatních sporů pak u České obchodní inspekce (www.coi.cz).

Proč mám omezené služby?

K omezení služeb dochází v případě vzniku pohledávky. Chcete-li využívat své telefonní číslo v době než dojde k připsání platby na náš účet, je zapotřebí dobít kredit, jelikož SIM karta byla převedena do předplaceného režimu.

S touto změnou souvisí i změna účtování služeb, ceny pro tento režim jsou uvedeny v  Ceníku služeb.

Veškeré informace týkající se tohoto stavu služby, naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách v bodě 4.1.

 

Jak mohu dobít kredit?

V bankomatu

Stačí vám platební karta a nejbližší bankomat. Dobít si můžete 200, 400, 800, 1000, 2000 a 4000 Kč. Transakci vám zdarma potvrdíme SMSkou. Kredit vám může přes svoji kartu dobít kdokoliv, musí jen znát vaše telefonní číslo.

Jak postupovat

  • Vložte do bankomatu platební kartu. Po zadání PIN vyberte z menu na bankomatu možnost Mobilní telefon a poté Twist Dobíjení.
  • Zadejte telefonní číslo PREmobil, které si přejete dobít (číslo zadávejte v národním formátu, například 738123456).
  • Vyberte výši kreditu z nabídky od 200 do 4000 Kč.
  • Chcete-li potvrdit dobití prostřednictvím SMS na jiný než dobíjený telefon, zadejte číslo mobilního telefonu, na které má být zasláno potvrzení o transakci.
  • Bankomat potvrdí autorizaci platební karty a vydá vám doklad, který pečlivě uschovejte.
  • Úspěšné dobití vám potvrdíme SMSkou, zaslanou z čísla 5602.

Na Terminálu Sazky

K dobíjení můžete využít dobíjecí tiket.

Postup při dobíjení s dobíjecím tiketem

  • Vyplníte tiket, určený pro dobíjení Twist: - Zaškrtnete Dobíjení Twistu, dále číslice čísla, které si přejete dobít, a číslice dobíjené částky.
  • Obsluha terminálu ověří správnost vyplněného tiketu a převezme odpovídající hotovost.
  • Od obsluhy obdržíte stvrzenku z terminálu, kde je uvedeno, zda k dobití došlo či nikoli. V případě úspěšného dobití obdržíte také potvrzující SMS.

Přes internetové bankovnictví

Dobijte si kredit od počítače. Stačí mít internetové bankovnictví v bance, se kterou máme smlouvu.