Přenesení čísla k PREmobilu

Jak je možné získat SIM kartu PREmobil?
Jednoduše, z pohodlí domova přes internet vyplněním objednávkového formuláře.  Po zpracování vaší objednávky vám zavolá náš kurýr a domluví si s vámi termín doručení SIM karty a smlouvy. Samozřejmě, pokud si SIM a smlouvu budete chtít vyzvednout osobně, můžete přijít na naše Zákaznické centrum a naši pracovníci vám vše vysvětlí a předají SIM kartu a smlouvu. 

Také nám můžete zavolat na  Zákaznickou linku 738 333 334 a naši operátoři vám pomohou s výběrem nejvhodnějšího tarifu pro vás. SIM kartu a smlouvu vám pak doručíme zdarma kurýrem na dohodnutou adresu. Pokud nechcete volat, stačí, když vyplníte kontaktní formulář a my se vám co nejdřív ozveme.

A pokud chcete vše vyřídit osobně rádi se vám budeme věnovat na našich Zákaznických centrech. Pokud chcete mít jistotu, že nebudete čekat,  domluvte si schůzku .
Jak přenést své stávající telefonní číslo?
Přenesení čísla k nám je jednoduché a nic nestojí. Podejte výpověď u svého stávajícího operátora a požádejte ho o tzv. ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Pak už je postup stejně jednoduchý, jako byste si objednávali novou SIM - zavolejte na naši Zákaznickou linku 738 333 334 a my vám se vším rádi pomůžeme.
Jak dlouho trvá přenesení telefonního čísla?
Jak rychle bude vaše číslo přeneseno k nám, závisí především na tom, jakou výpovědní lhůtu máte sjednanou se svým stávajícím operátorem. Pokud budou splněny všechny podmínky pro přenos Vašeho telefonního čísla, můžete být u nás už za 4 pracovní dny. 
Je možné naplánovat si přenos čísla na konkrétní den?
Ano, přenos čísla si naplánovat můžete, ale platí pro něj stejná pravidla, jaká jsou popsána výše. To znamená, že datum, kdy nejdříve můžete přejít k nám, je závislé na tom, kdy vám přechod umožní váš stávající operátor. Přenos čísla je možné naplánovat pouze na pracovní dny. 
Kolik stojí přenesení čísla?
Přenesení čísla k PREmobilu je samozřejmě zdarma.