Zákaznické centrum PRE

Vážení zákazníci,
v návaznosti na přijatá mimořádná opatření vlády České republiky (v souvislosti s vývojem onemocnění COVID-19) jsou pobočky Zákaznického centra/kontaktní místa Skupiny PRE

od 22.10. do 3.11.2020 uzavřeny

Vyřízení svých požadavků můžete realizovat prostřednictvím:

O dalším vývoji situace vás budeme informovat na našich webových stránkách www.pre.cz, případně nás můžete kontaktovat na již zmíněné Zákaznické lince PRE.

Děkujeme za pochopení
Skupina PRE

 

Služby, které můžete vyřídit i on-line



Pro stávající zákazníky:

Pro nové zákazníky:

  • Převod odběrného místa - Stěhujete se do nového bytu či domu? Sjednejte si novou smlouvu s PRE.
  • Změna stávajícího dodavatele - Nejste spokojeni se svým stávajícím dodavatelem elektřiny či plynu? Přidejte se k rodině spokojených zákazníků PRE.
  • Připojení odběrného místa - Před zahájením dodávky elektřiny na území PRE distribuce zajistíme připojení vašeho odběrného místa (dům, byt, kancelář, atd.) 

 

Chystáte se navštívit Zákaznické centrum PRE a nechcete čekat?

Domluvte si schůzku v Zákaznickém centru PRE

Výběr pobočky


Pobočku prosím vyberte kliknutím na příslušné zákaznické centrum v mapě, nebo použijte níže uvedený výběr ze seznamu.
Pokračovat

Datum a čas schůzky

Zpět Pokračovat

Kontaktní údaje

Zpět

Položky označené * jsou povinné.