Zákaznické centrum PRE

 

Praha 1

Jungmannova 31
(palác Adria)

Praha 4

Vladimírova 18

Návštěvní hodiny

Pondělí 08:30 - 18:00
Úterý 08:30 - 16:00
Středa 08:30 - 18:00
Čtvrtek 08:30 - 16:00
Pátek 08:30 - 12:00


Co si vzít s sebou:

Při osobním jednání je zapotřebí mít s sebou doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas). Budete-li jednat za třetí osobu, nezapomeňte si přinést originál plné moci (notářské ověření není vyžadováno).

Pokud nejste občanem Evropské unie, ani občanem země, která patří do Schengenského prostoru, budete k uzavření smlouvy potřebovat doklad o vlastnictví dané nemovitosti, případně ručitele (občana České republiky).

Mimo návštěvní hodiny můžete využít kontaktní formulář, nebo můžete využít on-line služeb na webu PRE.

Služby, které můžete vyřídit i on-line



Pro stávající zákazníky:

Pro nové zákazníky:

  • Převod odběrného místa - Stěhujete se do nového bytu či domu? Sjednejte si novou smlouvu s PRE.
  • Změna stávajícího dodavatele - Nejste spokojeni se svým stávajícím dodavatelem elektřiny či plynu? Přidejte se k rodině spokojených zákazníků PRE.
  • Připojení odběrného místa - Před zahájením dodávky elektřiny na území PRE distribuce zajistíme připojení vašeho odběrného místa (dům, byt, kancelář, atd.) 

 

Chystáte se navštívit Zákaznické centrum PRE a nechcete čekat?

Domluvte si schůzku v Zákaznickém centru PRE

Výběr pobočky


Pobočku prosím vyberte kliknutím na příslušné zákaznické centrum v mapě, nebo použijte níže uvedený výběr ze seznamu.
Pokračovat

Datum a čas schůzky

Zpět Pokračovat

Kontaktní údaje

Poskytnuté osobní údaje budou použity PRE pouze za účelem kontaktování zákazníka.
Podrobnosti o zpracování osobních údajů, jakož i o právech zákazníka obsahuje stránka Zásady ochrany osobních údajů ve společnostech Skupiny PRE.


Zpět

Položky označené * jsou povinné.