PREzákaznická, a. s.

Pro společnost PREzákaznická, a. s., hledáme nového kolegu nebo kolegyni do  Zákaznického centra Adria na pozici:

 

pracovník zákaznických služeb - obsluha zákazníků

 

Jak bude vypadat Váš pracovní den?

  • V rámci osobní obsluhy budete řešit požadavky našich zákazníků, včetně aktivní nabídky našich produktů a služeb.
  • Nedílnou součástí osobní obsluhy je i zpracování administrativy související s realizací požadavků zákazníků.
  • Samozřejmostí je práce s počítačem a kontakt s ostatními kolegy naší společnosti.

Co Vás čeká a co očekáváme od Vás?

  • Hned na začátku se seznámíte se vším, co budete v praxi potřebovat.
  • Vše podstatné vás naučíme.
  • Od začátku Vám budou oporou zkušení kolegové.
  • Požadujeme SŠ vzdělání s maturitou, příjemné vystupování a uživatelskou znalost práce na PC (předchozí zkušenost s programem SAP výhodou).

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí a stabilitu v silné a velmi respektované společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Naše společnost si své zaměstnance hýčká, proto nabízí 5 týdnů dovolené, stravenky ve výši 130 Kč za každý odpracovaný den, 3 dny sick day a jiné atraktivní benefity jako např. příspěvek na zdraví, zábavu, dovolenou nebo relaxaci.
  • Výsledky Vašeho snažení se odráží i ve Vaší mzdě formou variabilních odměn.
  • Pracujeme na směny, abychom pokryli otevírací dobu Zákaznického centra Adria, která je: pondělí a středa 8:30 – 18:00, úterý a čtvrtek  8:30 - 16:00 a v pátek 8:30 - 12:00.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Pracoviště máme přímo v centru Prahy (Jungmannova 36/31), 2 minuty pěšky od stanice Můstek.

Datum nástupu:

  • dohodou

Pokud Vás zaujala tato nabídka, zašlete strukturovaný životopis e-mailem na adresu michaela.kesanova@pre.cz

Do předmětu e-mailu uveďte prosím název pozice: Adria