Kdo pohání vaše sny i každodenní maličkosti? Odpověď nabízí nová kampaň, kterou pro společnost Pražská energetika, a. s. připravila agentura WMC Grey.

Pražské energetice tato kampaň přinesla historicky první TV spot, který WMC Grey natočili ve spolupráci s Boogie. A s prvním spotem PRE vsadilo na pohádkový příběh o neuvěřitelném přátelství zvídavého chlapce Přemka a jeho kamarádky lišky Eli. Ta se Přemkovi zjeví při hodině fyziky, kdy zapálený učitel vysvětluje známý pokus o vzniku elektřiny. Společně dodají energii elektrokoloběžce, elektromobilu, tramvaji, veřejnému osvětlení, hračkám v dětském pokojíčku a celému městu. Hybnou silou celého příběhu je energie PRE. „Ukázat ve 30 vteřinách, co vše PRE dělá, jsme dokázali pomocí příběhu o tom, co všechno si malý chlapec myslí, že zmůže elektřina,“ říká David Suda, creative director WMC Grey.

Postava lišky je kompletně 3D z dílny PFX. Díky tomu byla možnost vytvořit unikátní charakter na pomezí reality a fantazie. Nelehkého úkolu režie se ujal Martin Duda s produkcí Boogie. Celá strategie ale zmiňovaný 30s spot a OOH komunikaci komplexně propojuje se dvěma vlnami formátů pro digitál a sociální média. Viktor Procházka, head of strategic marketing za PRE, přibližuje strategii kampaně: „Přemek a Eli primárně budují povědomí o značce, zároveň ale spot propaguje PRE jako infrastrukturního a elektromobilního partnera a dodavatele služeb – nejen elektřiny a plynu. Přestože PRE slaví 125 let, důležitými tématy jsou pro nás modernost a inovace. Proto jsme také zvolili technologii 3D efektů.“

Hlavní misí této image kampaně je budování pozitivního vztahu se značkou. „Ačkoliv elektřinu používáme neustále, nikdo jsme ji neviděli. To nám dává prostor k představivosti, stejně jako v příběhu našeho malého hrdiny. Právě díky jeho představivosti zažíváme, kolik dobrého může elektřina od značky PRE přinášet,“ upřesňuje Aleš Hron, brand communication strategist WMC Grey. Součástí DNA značky je její historická provázanost s Prahou. I proto se TV spot odehrává v reáliích metropole a ukazuje, že PRE pohání nejen život, ale i infrastrukturu Prahy.

Spotu dominují tři hlavní oblasti, kterým se PRE věnuje: PRE mobilita, elektřina a plyn do domácností a elektřina pro celé město.

Doplňující informace:

Skupina PRE je stabilní a prosperující uskupení v oblasti energetiky s dlouholetou tradicí na českém trhu. Skupina PRE je se svými více než 800 tis. odběrnými místy třetím největším dodavatelem elektřiny v České republice a prostřednictvím své největší dceřiné společnosti PREdistribuce, a. s., také provozovatelem nejspolehlivější distribuční sítě v ČR. V rámci své činnosti podporuje využívání moderních technologických řešení a poskytuje poradenství v oblasti zavádění inovativních technologií a dosahování energetických úspor. Mezi základní aktivity Skupiny PRE patří prodej, obchodování s elektřinou a plynem po celém území ČR, distribuce elektřiny, její výroba a doplňkové energetické služby.

Další informace naleznete na www.pre.cz



Kdo pohání vaše sny i každodenní maličkosti? Odpověď nabízí nová kampaň, kterou pro společnost Pražská energetika, a. s. připravila agentura WMC Grey. 
(184 kB)