Pražská energetika obhájila titul SuperBrands a již počtvrté tak získala tuto prestižní cenu

Pražská energetika na začátku letošního roku již počtvrté získala titul Czech Business Superbrands a tím se tak zařadila mezi nejúspěšnější obchodní značky v České republice.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Již přes 20 let identifikuje ve více než 90 zemích světa na základě sjednocených kritérií a metod nejlepší z nejlepších značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikající pozice značky na lokálním trhu.

Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou jen tak samy přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na jejím základě vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura INCOMIND (preferovaný partner GFK) na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má odborná komise Brand Council.

BRAND COUNCIL Česká republika

Brand Council je odborná komise, složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Tato komise hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování značky, inovace či prestiž. Značky jsou pak vyhodnocovány v segmentu spotřebitelských (B2C) i podnikatelských (B2B) značek.

„Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands 2021 představují absolutní špičku mezi konkurencí. Titulem Superbrands vyslovujeme obdiv a skládáme upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky,“ vysvětluje regionální ředitel soutěže Roman Sovják.

Další cíle programu Superbrands

Neméně důležitým cílem organizace Superbrands je o získaném ocenění v co největší míře informovat spotřebitele a obchodní partnery. Za tímto účelem pořádá tato organizace pro oceněné značky velkou PR a mediální kampaň. Prostřednictvím prestižní ročenky, kolektivní mediální kampaně, průzkumu trhu a slavnostního udílení cen podporuje popularizaci oceněných značek a informuje o dosaženém titulu Superbrands.

PRE a SuperBrands

„Nejen my v PR, ale každý náš kolega a každá kolegyně svým jednáním a vystupováním k zákazníkům a na veřejnosti vskutku každičkým dnem budujeme dobré jméno naší společnosti a značky PRE. Proto jsem velmi potěšen, že výsledky této usilovné práce oceňuje nejen odborná marketingová komise, ale i celá široká veřejnost. A nepopiratelný fakt, že se nám podařilo titul získat opakovaně už čtyřikrát, je jen důkazem toho, že děláme naši práci dobře. Ale současně nás to zároveň zavazuje, abychom nepolevili,“ dodává Petr Holubec, tiskový mluvčí PRE.