Po úspěšném založení účtu Moje PRE Vám zašleme e-mailovou zprávu s odkazem pro aktivaci účtu Moje PRE. Nejpozději do 10 dní od obdržení e-mailové zprávy je nutné účet Moje PRE aktivovat.
Aktivaci účtu Moje PRE dokončíte zadáním hesla a aktivačního kódu, který Vám zašleme na telefonní číslo, které jste potvrdili při založení účtu. Platnost aktivačního kódu je omezená, proto mějte svůj mobilní telefon u sebe!
Na potvrzené číslo mobilního telefonu Vám zašleme SMS zprávu s kódem pro aktivaci účtu Moje PRE. Pomocí zaslaného kódu následně dokončíte aktivaci účtu Moje PRE.
Zasláním aktivačního kódu na Váš mobilní telefon zvyšujeme úroveň zabezpečení zákaznického portálu Moje PRE.
Nedaří se Vám založit účet Moje PRE?
Rádi Vám pomůžeme, kontaktujete Zákaznickou linku PRE 800 550 055 nebo nám napište na pre@pre.cz.
Založení účtu Moje PRE
Pro založení účtu Moje PRE zadejte Vaše zákaznické číslo (číslo obchodního partnera), číslo zákaznického účtu a e-mail.
Číslo zákazníka (obchodního partnera) a číslo zákaznického účtu naleznete na faktuře nebo ve smlouvě.