Smlouva na míru je služba PRE, v rámci které Vám připravíme a doručíme návrh Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny / plynu na základě Vaší nezávazné poptávky (odeslaného kontaktního formuláře).
Služba Vám usnadní uzavření smlouvy s PRE jako Vaším novým dodavatelem elektřiny nebo plynu.
Služba Smlouva na míru je určena:
Služba není určena k uzavření smlouvy pro připojení nového odběrného místa, nebo převod odběrného místa v rámci probíhající dodávky elektřiny nebo plynu od PRE.
Po odeslání kontaktního (poptávkového) formuláře Vás bude, v požadovaný den a hodinu, kontaktovat náš operátor.Z technických důvodů Vám nemůžeme garantovat kontaktování operátorem PRE ve shodný den, ve kterém jste nám odeslali kontaktní formulář. V tomto případě Vás budeme kontaktovat v nejbližším dalším požadovaném dni.
V případě, že jste si sami nevybrali vhodný produkt, náš operátor Vám během okamžiku nabídne optimální produkt a bude Vás informovat o ceně a výhodách produktu.
Výsledkem telefonického kontaktu je sjednání způsobu doručení Návrhu smlouvy k Vašemu podpisu a uzavření smlouvy s PRE. Náš operátor Vám nabídne pro Vás nejsnazší způsob:
Smlouva s PRE bude uzavřena doručením Potvrzení o uzavření smlouvy, nebo v případě osobní návštěvy obchodního zástupce přímo na místě. Potvrzení o uzavření smlouvy Vám zašleme do 15 dnů od obdržení Vámi podepsaného Návrhu smlouvy.
Více informací naleznete v kapitole Doručení a uzavření smlouvy.
Po odeslání Vaší nezávazné poptávky z kontaktního formuláře Vás bude telefonicky kontaktovat náš operátor. V rámci telefonického rozhovoru Vám nabídne nejvhodnější způsob doručení a uzavření Smlouvy s PRE.
Kurýrem PRE k podpisu
Osobní návštěva obchodního zástupce PRE u Vás doma (pouze u smlouvy na dodávku plynu)
PRE zahájí dodávku elektřiny nebo plynu ke dni uvedenému v uzavřené Smlouvě. V případě, že v rámci procesu změny Vašeho stávajícího dodavatele elektřiny nebo plynu za PRE, vzniknou překážky, které PRE neumožní zahájení dodávky k sjednanému datu, budeme Vás telefonicky (písemně) o těchto překážkách (návrhu řešení) informovat.
Pokud jsme Vás v období od uzavření Smlouvy s PRE do data zahájení dodávky nekontaktovali, proces změny dodavatele proběhl hladce a zahájili jsme dodávku elektřiny nebo plynu do Vašeho odběrného místa.
Informaci o zahájení dodávky od PRE od nás získáte vždy písemně (poštou) zasláním Potvrzení o zahájení dodávky. Přílohou Potvrzení o zahájení dodávky je předpis záloh na elektřinu nebo plyn, pokud není v průvodním dopise uvedeno jinak.
Potvrzení o zahájení dodávky Vám zašleme nejpozději do 5 pracovních dnů po zahájení dodávky elektřiny / plynu od PRE.
PRE Vám zajistí stabilní dodávku elektřiny na celém území České republiky na základě uzavřené Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny (dále jen Smlouva). Smlouvu s PRE můžete uzavřít on-line (elektronicky)
nebo korespondenčním způsobem.
Pokud využijete náš kontaktní formulář Smlouva na míru, my Vám Smlouvu připravíme a doručíme kurýrní službou PRE, poštou nebo e-mailem.
V případě, že jste novým odběratelem v místě spotřeby (před / po přistěhování):
Smlouvu s Vaším stávajícím dodavatelem ukončíme za Vás na základě plné moci (originálu nebo skenu).
Nepovinným, ale přesto nezastupitelným podkladem pro úspěšné ukončení smlouvy s Vaším stávajícím dodavatelem je Smlouva a dodatky Smlouvy, které máte s dodavatelem uzavřené. Pro ukončení smlouvy ze strany PRE plně postačují kopie nebo skeny Smlouvy (dodatku Smlouvy).
V případě, že jste novým odběratelem v místě spotřeby (před / po přistěhování)
PRE Vám zajistí stabilní dodávku plynu na celém území České republiky na základě uzavřené Smlouvy o sdružených službách dodávky plynu (dále jen Smlouva).
Pro uzavření Smlouvy využijte náš kontaktní formulář Smlouva na míru, my Vám Smlouvu připravíme a doručíme kurýrní službou PRE, poštou nebo e-mailem.
V případě, že jste novým odběratelem v místě spotřeby (před / po přistěhování):
Smlouvu s Vaším stávajícím dodavatelem ukončíme za Vás na základě plné moci (originálu nebo skenu).
Nepovinným, ale přesto nezastupitelným podkladem pro úspěšné ukončení smlouvy s Vaším stávajícím dodavatelem je Smlouva a dodatky Smlouvy, které máte s dodavatelem uzavřené. Pro ukončení smlouvy ze strany PRE plně postačují kopie nebo skeny Smlouvy (dodatků Smlouvy).
V případě, že jste novým odběratelem v místě spotřeby (před / po přistěhování)
I bez nepovinných dokumentů je možné zajistit změnu dodavatele a zahájit dodávku elektřiny / plynu od PRE. Jejich doručením se ale výrazně snižuje riziko vzniku nenadálých komplikací v celém procesu.
PRE Vám může začít dodávat elektřinu / plyn od konkrétního data v budoucnosti (nikoliv zpětně). V souladu s platnou legislativou nemůže být datum zahájení dodávky dřívější než 10 pracovních dnů od uzavření Smlouvy s PRE.
Změna data zahájení dodávky
V případě, že datum zahájení dodávky dle uzavřené smlouvy s PRE nelze zajistit, budeme Vás o této skutečnosti telefonicky informovat. Sjednáme s Vámi změnu data zahájení dodávky k Vaší plné spokojenosti. O změně data zahájení dodávky od PRE Vám vystavíme potvrzení a zašleme e-mailem (jako PDF přílohu) nebo korespondenčně na Vaši adresu.
Smlouva je uzavřena dnem, kdy Vám doručíme Potvrzení o uzavření smlouvy.
Potvrzení o uzavření smlouvy zasíláme buď e-mailem (PDF příloha) nebo korespondenčně na Vaši adresu, podle toho, jestli jste smlouvu uzavřeli elektronicky (on-line) nebo korespondenčně. V případě uzavření smlouvy prostřednictvím obchodního zástupce PRE, je smlouva uzavřena přímo na místě (u zákazníka) podpisem smluvních stran.
Smlouvu s PRE je nutné uzavřít v dostatečném předstihu před koncem platnosti Vaší smlouvy se stávajícím dodavatelem a lhůty k podání žádosti o ukončení smlouvy Vašemu stávajícímu dodavateli.
Lhůta do kdy Váš stávající dodavatel akceptuje žádost o ukončení smlouvy, se pohybuje zpravidla v rozmezí 20 dnů až 3 měsíců před koncem platnosti smlouvy, dle konkrétního dodavatele (každý dodavatel má vlastní lhůty).
V případě, že jste novým odběratelem v místě spotřeby (před / po přistěhování)
Je vhodné uzavřít smlouvu s PRE 35 dnů (v případě odběru elektřiny), 40 dnů (v případě odběru plynu) před požadovaným zahájením dodávky.Pokud uzavřete smlouvu s PRE dnes, dodávku Vám zajistíme až za 35 resp. 40 dnů. V mimořádných případech a okolnostech je možné lhůtu dohodou zkrátit na základě zjištění stavu převodu nemovitosti mezi Vámi a původním odběratelem. Za tímto účelem kontaktujte Zákaznickou linku PRE 800 550 055.
PRE zahájí dodávku elektřiny nebo plynu ke dni uvedenému v uzavřené Smlouvě. V případě, že v rámci procesu změny Vašeho stávajícího dodavatele elektřiny nebo plynu za PRE, vzniknou překážky, které PRE neumožní zahájení dodávky k sjednanému datu, budeme Vás telefonicky (písemně) o těchto překážkách (návrhu řešení) informovat.
Pokud jsme Vás v období od uzavření Smlouvy s PRE do data zahájení dodávky nekontaktovali, proces změny dodavatele proběhl hladce a zahájili jsme dodávku elektřiny nebo plynu do Vašeho odběrného místa.
Informaci o zahájení dodávky od PRE od nás získáte vždy písemně (poštou) zasláním Potvrzení o zahájení dodávky. Přílohou Potvrzení o zahájení dodávky je předpis záloh na elektřinu nebo plyn, pokud není v průvodním dopise uvedeno jinak.
Potvrzení o zahájení dodávky Vám zašleme nejpozději do 5 pracovních dnů po zahájení dodávky elektřiny / plynu od PRE.
Tato služba Vám umožní změnit Vašeho stávajícího dodavatele. Níže si vyberte jeden z možných způsobů uzavření smlouvy s PRE pro zahájení dodávky elektřiny nebo plynu.
V případě, že jste novým odběratelem (před / po přistěhování) v odběrném místě, kam PRE již elektřinu dodává, využijte službu Převod odběrného místa.
Rádi Vám připravíme a doručíme smlouvu s nejvýhodnější cenou od PRE. Stačí vyplnit jednoduchý kontaktní formulář.
Chci smlouvu na míruNejste-li zákazníkem PRE, můžete se jím stát jednoduše.
Pro on-line uzavření smlouvy pokračujte tlačítkem NOVÝ ZÁKAZNÍK.
Opravdu si přejete vrátit se zpět?
Ztratíte tak některé vyplněné údaje z tohoto kroku.
Opravdu si přejete vrátit se zpět?
Ztratíte tak některé vyplněné údaje z tohoto kroku.
Vážení zákazníci,
z provozních důvodů upravuje Skupina PRE otevírací dobu Zákaznického centra PRE (obě pobočky).
Otevírací doba platná od 3. 3. 2021:
Po, Út, Čt 8:30 - 13:00
St 13:00 - 18:00
Pá 8:30 - 12:00
I nadále můžete realizovat vyřízení svých požadavků prostřednictvím:
Děkujeme za pochopení
Vaše PRE