Zákaznická linka PRE

Zákaznická linka PRE je specializované pracoviště, které zajišťuje veškeré vyřizování telefonických  dotazů, žádostí, reklamací, stížností a zároveň poskytuje vybrané služby. Každý Váš podnět bude automaticky zaznamenán, což přispěje k přesnému vyřízení Vaší záležitosti. Kromě telefonického spojení nás můžete oslovit také elektronickou poštou.

 

Telefon 800 550 055   (pohledávky - 267 055 555)
E-mail
Provozní doba
pondělí – pátek 7:00 – 20:00   (červenec - srpen 8:00 – 18:00)

Mimo provozní dobu, kdy Vám nejsou k dispozici operátoři, můžete využít telefonní záznamník na čísle naší Zákaznické linky nebo e-mail.

 

Co můžete vyřídit a získat prostřednictvím naší Zákaznické linky

  • Změnu výše záloh
  • Změnu platebního způsobu
  • Nahlášení odečtu
  • Ukončení odběru
  • Změnu zasílací adresy
  • Doplnění údajů o DIČ
  • Doplnění čísla telefonu, faxu nebo mobilního telefonu
  • Upozornění na dlouhodobou nepřítomnost
  • Změnu jména odběratele
  • Změnu četnosti záloh
  • Změnu sídla společnosti
  • Vystavení opisu faktury


Informace o:

  • fakturaci a stanovení výše záloh
  • době spínání nízkého tarifu *
  • kontaktních místech *
  • obchodních a technických postupech
  • obchodních podmínkách
  • Pražské energetice

* Informace označené hvězdičkou můžete obdržet také v automatickém hlasovém systému (AHS).

K urychlení komunikace přispěje, budete-li znát číslo svého zákaznického účtu. Najdete je na faktuře za elektřinu.

Výběr služeb, které Vám po telefonu nabízíme, je veden snahou nalézt rozumný kompromis mezi maximem poskytovaných služeb, platnou legislativou a ochranou osobních údajů. Proto bohužel není možné zajišťovat telefonicky a na počkání všechny služby, které PRE svým zákazníkům poskytuje.