Vážení zákazníci,
vzhledem k aktuální situaci na energetickém trhu bychom vás chtěli informovat o možnostech on-line odbavení vašich zákaznických požadavků.
Přejít / vrátit se k PRE
Chcete-li přejít k PRE od jiného dodavatele, využijte naši on-line službu.
Případně využijte níže uvedený poptávkový formulář:
- Poptávkový formulář (88 kB)
Převod odběrného místa
Pro převod elektroměru na území hlavního města Prahy a Roztok u Prahy využijte naši on-line službu.
Pro převod elektřiny mimo výše uvedené území nebo převod plynu využijte níže uvedené formuláře:
- Žádost o převod elektroměru (460 kB)
- Žádost o převod plynoměru (203 kB)
Formuláře uvedené na této stránce nám můžete odeslat jako sken prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo poštou na adresu:
Pražská energetika, a. s.
zákaznické služby
Na Hroudě 1492/4
100 00 Praha 10
Informace pro zákazníky, kteří přišli o svého dodavatele
PRE přebírá odpovědnost za dodávky elektřiny pro zákazníky, jejichž dodavatel přestal fungovat na území hlavního města Prahy a města Roztoky u Prahy. To znamená, že nikdo nezůstane ani na okamžik bez elektřiny. Elektřinu budeme dodávat za věcně usměrňovanou cenu v tzv. režimu dodavatele poslední instance.
Vaše ostatní zákaznické požadavky
Vše ostatní si zařídíte pohodlně prostřednictvím vašeho on-line zákaznického účtu.
Stačí se jen přihlásit do Moje PRE.
V případě, že on-line účet Moje PRE nemáte, stačí si jej jednoduše založit.